Onmisbare e-mailmarketing info
Een e-mailing is een effectief en aantrekkelijk communicatiemedium voor zowel kleine als grote organisaties. Ideaal om loyaliteit onder bestaande (prospect)klanten te onderhouden en de verkoop te stimuleren. De relatief lage kosten, de mogelijkheden om relaties persoonlijk aan te spreken, de snelle verwerkingstijd en de meetbaarheid maken e-mail marketing een populair marketing instrument. Echter de regelgeving en de (anti)spamfilters zorgen voor enige complexiteit die e-mailstation.nl graag voor u verduidelijkt.

Hoe kan ik e-mail marketing optimaal inzetten?
E-mail marketing kunt u enerzijds inzetten om (directe) verkoop te generen en anderzijds om merk- of klantenloyaliteit te versterken. Lees meer over de e-mail marketing toepassingen»

Wat zijn de voordelen van e-mail marketing?
E-mail marketing biedt vele voordelen, met name ten opzichte van traditionele direct mail. Naast relatief lage kosten, is de respons goed meetbaar, ideaal voor een optimale opvolging van uw e-mailing. Lees meer over de voordelen van e-mail marketing»

Welke e-mail marketing regels moet ik volgen?
E-mail marketing is een vorm van permissiemarketing, waarbij (potentiële) relaties uw organisatie toestemming moeten verlenen om e-mailings te mogen toesturen. Uw eigen klanten zijn hierop een uitzondering, maar altijd moet er de mogelijkheid zijn om deze toestemming weer in te trekken. Lees meer over de e-mail marketing regelgeving conform Code E-mail 2012»    

Hoe kan ik SPAM voorkomen?
Spam is e-mail die ongevraagd en in grote hoeveelheden wordt verzonden. E-mailings daarentegen werken op basis van permissie, toch worden sommige e-mailings aangezien als spam. Lees meer over het (anti)spam beleid»
 
Hoever is Social Media geintegreerd binnen MailMolen?
Het MailMolen e-mail marketingpakket helpt u met het integreren van uw e-mailcampagnes met de aanwezigheid op sociale netwerken via een aantal vernuftige functionaliteiten. Lees meer over de integratie van Social media»
 
Hoe weet ik dat mijn e-mailing aankomt?
Externe factoren kunnen er toe leiden dat uw e-mailing niet bij alle e-mailadressen aankomen. Door inzicht in de werking van spamfilters en bounces, kunt u deze invloed minimaliseren. Lees meer over deliverability van e-mailings» 

Hoe weet ik of mijn e-mailingscores goed zijn?
Ieder half jaar worden in Nederland e-mailingresultaten verzameld in een e-mail benchmark, zodat u deze kunt vergelijken met uw e-mailing resultaten»

Wat zijn de online e-mail marketingpakket voordelen?
Werken met een e-mail marketingpakket betekent 24/7, wereldwijd online beschikking tot je e-mailings, abonneebestand, beeldbank en statistieken. Lees meer over de voordelen van online e-mail marketingpakketten»

Heeft u nog meer vragen?
E-mail uw vraag dan naar MarieLouise Poels, e-mail marketing specialist en zij reageert zo snel mogelijk op uw vraag. Wenst u op de hoogte te blijven over e-mail marketing nieuws, ontwikkelingen en tips, meldt u zich dan nu aan voor de kwartaaluitgave van E-mailing Info»

Xmanager »

« Xmanager Parse Error »

Xmanager encountered the following error while attempting to parse the requested resource:
« PHP Parse Error »
 
PHP error debug
  Error: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/data/httpd/www.emailstation.nl/htdocs/index.php:419) 
  Error type/ Nr.: Warning - 2 
  File: /var/data/httpd/www.emailstation.nl/htdocs/index.php 
  Line: 404 
  Line 404 source: header($header);  
 
Parser timing
  MySQL: 0.0116 s s(19 Requests)
  PHP: 0.0057 s s 
  Total: 0.0173 s s