MailMolen Updates
archief

MailMolen update
Dashboard
december 2010

MailMolen is uitgebreid met een zelf in te stellen, overzichtelijke dashboard functie en compleet herziene MailMolen Handleiding voor de "Uitgebreide Modus". Ook de afbeeldingenfunctie (in editorversie 2008) is verder uitgebreid. Klik hier voor de MailMolen Update» 


Verslag MailMolen Workshop
Woensdag 8 december 2010

Tijdens deze speciale MailMolen workshop hebben we in een kleine groep van 10 enthousiaste MailMolen-gebruikers de nieuwe MailMolen-functies doorgenomen en werden aan de hand van ieders e-mail nieuwsbrief de specifieke mogelijkheden besproken. Elke deelnemer ontdekte wel één of meer nieuwe mogelijkheden en kansen om invulling te geven aan zijn/haar e-mailing(campagnes).

Tijdens deze workshop is ook de nieuwe MailMolen Editorversie 2008 geintroduceerd (te gebruiken vanaf 1/1/2011). De nieuwe opmaakfuncties zijn aan de hand van de eveneens geheel herziene MailMolen-handleiding doorgenomen. Deze handleiding is inmiddels toegevoegd aan MailMolen en voor alle gebruikers te downloaden. Meer informatie hierover volgt in de volgende en laatste MailMolen Update Mail van dit jaar.

Eind 2011 zullen we de MailMolen-workshop opnieuw organiseren. Natuurlijk voor alle MailMolen-gebruikers die deze workshop hebben gemist ;-), maar vooral om alle ontwikkelingen en functionaliteiten die het komend jaar zullen worden geïntroduceerd, gezamenlijk op interactieve wijze de revue te laten passeren. 
 

MailMolen update april 2010
Nieuw A/B-test
Test inhoud of onderwerpszin

Waarom wordt de ene nieuwsbrief beter gelezen dan de andere? Ligt het aan de onderwerpregel, de inhoud, het tijdstip van verzenden? Eigenlijk kunt u daar alleen maar naar raden. Behalve wanneer u gebruik maakt van de nieuwe MailMolen functie de A/B test! Met A/B testen kunt u verschillende onderwerpregels uitproberen, of variëren met de inhoud van de nieuwsbrief en bijhouden welke versie het meest wordt bekeken of de meeste kliks genereert. De resultaten vertellen u duidelijk welke versie 'wint', zodat uw e-mailmarketingcampagne niet langer gebaseerd is op een gok.

Mogelijkheden A/B test
- Tot max. 5 verschillende onderwerpregels testen: met welk onderwerp wordt uw nieuwsbrief vaker geopend? Wat werkt beter: een lange of korte onderwerpregel? Formele of informele onderwerpsregel?
- Tot max. 5 verschillende nieuwsbrieven testen: Welke layout spreekt uw doelgroep meer aan? Werkt personaliseren? Welke tekst werkt? Welke landingpages krijgen de hoogste conversie?

Hoe werkt de A/B-test

U kiest simpelweg of u een test wilt doen op onderwerp of inhoud. Vervolgens selecteert u een percentage van uw malinglijst waar u de test aan wilt versturen. U bepaalt de winnende variabele - meest geopend of meeste kliks? De best scorende inhoud of onderwerpszin kan vervolgens automatisch worden doorgestuurd naar de overige e-mailadressen of handmatig worden ingepland voor een latere datum.

Als u regelmatig gebruik maakt van A/B testen, kunt u uw e-mail nieuwsbrieven nog beter afstemmen op uw doelgroep. Via MailMolen kunt u dus zelfs A/B/C/D/E testen. Een ideale aanvulling van uw e-mailmarketingcampagne!

Nieuw Feedmail
Blog, facebook of RSS feeds per e-mail versturen

Met FeedMail kunt u de content van uw blog, facebook of elke XML of RSS feed automatisch inlezen in een XML template en verzenden naar uw maillijst. Dit kunt u als verzending inplannen zodat u zonder omkijken elke dag/week/maand automatisch de nieuwste berichten verstuurt naar uw maillijst. Handig als u een eigen blog heeft of een RSS feed met bepaalde artikelen.

Hoe werkt FeedMail?
Simpel. In de gevorderde modus vindt u onder 'Nieuwsbrieven >> Uitgebreid' de link FeedMail. Hier klikt u op 'Creëer nieuw'. Geef uw nieuwsbrief een naam en voer de URL van uw feed in. Kies vervolgens voor een van de door ons ontworpen sjablonen (of creëer een eigen XML sjabloon) en klik op 'Opslaan'. U zult zien dat het systeem nu automatisch de feed ophaalt en in het sjabloon zet. Nu kunt u bij 'Verzenden' deze nieuwsbrief versturen aan uw maillijst. U kunt ook direct kiezen voor 'Opslaan en inplannen'. Als u hier voor kiest kunt u uw verzending inplannen met als voordeel dat u de verzending kunt herhalen. Elke keer als de nieuwsbrief dan wordt verzonden, wordt eerst de meest recente content opgehaald.

MailMolen update februari 2010
Nieuw Triggemail functie
Zelf look en feel bepalen

Triggermail is een geautomatiseerde e-mailing die u helpt het juiste bericht op het juiste moment bij uw ontvangers te krijgen. U beplaatst zelf de trigger-regels die de geautomatiseerde e-mails activeren. Triggermail kon in MailMolen al worden ingezet voor het inplannen van uw verzendingen, maar ook voor een eenvoudige autoresponder zoals een inschrijfbevestiging bij een inschrijving op uw e-mailin nieuwsbrief.

Nieuwe toepassingen
Nu kunt u de triggermail ook inzetten voor meer complexe autoresponders, zoals een serie elkaar opvolgende mails die, met een bepaalde interval, automatisch worden afgeleverd. Bijvoorbeld waanneerd iemand zich ergens voor aanmeld en met enige regelmaat een update moet ontvangen.

Triggermail na actie
Triggermail kan ook follow-up mails sturen naar aanleiding van een actie van een klant, zoals het automatisch versturen van follow-up e-mailing nadat een ontvanger een e-mailing heeft geopend of op één specifieke hyperlink heeft geklikt. Triggermail kan zelfs worden gebruikt om RSVP's vast te leggen in de database, zodat u eenvoudig een selectie kan maken van de ontvangers.

Automatische verjaardsagmail
Of gebruik Triggermail om automatisch een verjaardagsgroet te sturen. Maar ook om bijvoorbeeld een abonnee te herinneren aan een verlenging, bijvoorbeeld één week voor het aflopen van het abonnement.

Alles hiervoor hiervoor hoeft u slechts eenmaal in te stellen en te testen. Door het inzetten van de Triggermail automatiseert u uw e-mail marketing en bent u minder tijd kwijt.




MailMolen update september 2009
Instellen uitgebreide e-mail footerinstellingen
Bepaal zelf de look en feel

Voortaan is het mogelijk om zelf je e-mailfooter en/of header in te stellen. Bepaal zelf welke links, in welke opmaak en in welke taal je wil tonen. Alleen de uitschrijfmogelijkheid en de daaronder vermelde tekst blijven volgens de e-mail wetgeving verplicht om te tonen.

Ook nieuw:



Stap 1: Instellen uitgebreide instellingen voor e-mail footer en header


Ga naar Instellingen & Opties(*) > Header/Footer-instellingen en vink vervolgens de optie ‘uitgebreide instellingen’ aan en klik op de button <volgende>. Het MailMolensysteem onthoudt de laatste instellingen gemaakt in ‘basis‘- of ‘uitgebreide’-instellingen. (*) Heb je deze optie niet, bel (0475 – 49 70 92) of e-mail me even.

Stap 2: Instellen van uitlijning en taal van de e-mailfooter

Stap 3: Instellen van de gewenste footerlinks

Het aantal footer links is uitgebreid. Met uitzondering van de ‘uitschrijven’ link zijn allen optioneel.

Stap 4a: instellen lettertype/footertype (keuze HTML-footerlinks)

Stap 4b. Instellen lettertype/footertype (eigen footerlinks)

Het e-mailfooter-logo kan in het vervolg direct worden geïmporteerd bij de footer zelf. Ook is het mogelijk customized link buttons makkelijk direct te uploaden. De te tonen volgorde kan je ook zelf bepalen.

Stap 5: Instellen doorlinkpagina’s

Instellen e-mailheader
Stappen 1 en 2 zijn conform de uitgebreide e-mailfooterinstelling

Tekstueel is de e-mail header wat aangepast zodat het ontvangers aanspoort het afzenderadres op te nemen in hun adresboek. Maar belangrijker nog is de mogelijkheid het font van de tekst aan te passen. Tekstkleur, het lettertype en het formaat kunnen dus exact worden afgestemd op de huisstijl van de klant.

MailMolen update  
d.d. september 2009
Nieuw:
Voortaan is het mogelijk om zelf je e-mailfooter en/of header in te stellen. Bepaal zelf welke links, in welke opmaak en in welke taal je wil tonen. Alleen de uitschrijfmogelijkheid en de daaronder vermelde tekst blijven volgens de e-mail wetgeving verplicht om te tonen.

Ook nieuw:

Instellen uitgebreide e-mail footerinstellingen

Stap 1: Instellen uitgebreide instellingen voor e-mail footer en header


Ga naar Instellingen & Opties(*) > Header/Footer-instellingen en vink vervolgens de optie ‘uitgebreide instellingen’ aan en klik op de button <volgende>. Het MailMolensysteem onthoudt de laatste instellingen gemaakt in ‘basis‘- of ‘uitgebreide’-instellingen.  (*) Heb je deze optie niet, bel (0475 – 49 70 92) of e-mail me even.

Stap 2:  Instellen van uitlijning en taal van de e-mailfooter

Stap 3:  Instellen van de gewenste footerlinks

Het aantal footer links is uitgebreid. Met uitzondering van de ‘uitschrijven’ link zijn allen optioneel.

Stap 4a:  instellen lettertype/footertype (keuze HTML-footerlinks)
 

Stap 4b.  Instellen lettertype/footertype  (eigen footerlinks)

Het e-mailfooter-logo kan in het vervolg direct worden geïmporteerd bij de footer zelf. Ook is het mogelijk customized link buttons makkelijk direct te uploaden. De te tonen volgorde kan je ook zelf bepalen.

Stap 5:  Instellen doorlinkpagina’s (worden al getoond, maar werken nog niet)

Instellen e-mailheader
Stappen 1 en 2 zijn conform de uitgebreide e-mailfooterinstelling

Tekstueel is de e-mail header wat aangepast zodat het ontvangers aanspoort het afzenderadres op te nemen in hun adresboek. Maar belangrijker nog is de mogelijkheid het font van de tekst aan te passen. Tekstkleur, het lettertype en het formaat kunnen dus exact worden afgestemd op de huisstijl van de klant.


MailMolen update
zomer 2009

Ook deze zomer introduceert MailMolen weer een groot aantal nieuwe, nuttige en leuke functies:

NIEUW: Zelf toe te voegen Opt-in tekstlink

Inmiddels heeft MailMolen ook een standaard opt-in-link, die je op elke gewenste positie in je e-mailing als tekstlink kan toevoegen. De ontvanger krijgt dan direct een bevestiging op zijn beeldscherm en het betreffende e-mailadres krijgt in MailMolen de code “S” voor opt-in-schrijver mee. Het loont zich om zeker tot 1 oktober (ingangsdatum nieuwe e-mail opt-in wetgeving) in elke e-mailing de Opt-in-link toe te voegen, op elke gewenste positie in je e-mailings.

Ga voor het invoegen van de opt-in tekstlink naar de MailMolen editor en klik op het icoontje “Voeg e-mailfooter links toe”. Klik op de button “Optin link” en klik vervolgens op “Beëindig”. Als je de tekst van de optin-link wilt wijzigen, markeer dan eerst precies deze tekst (en geen spatie daarvoor of achter) en wijzig dan de tekst, zodat de code in de HTML in tact blijft. Test deze optie door het versturen van een echte mail.


NIEUW: Mogelijkheid verplichte velden bij inschrijfformulier (nog niet online!)
Voortaan is het mogelijk om in je inschrijfformulier aan te geven welke velden (naast het e-mailadres) verplicht zijn om in te vullen. Vervolgens wordt de bevestiging na invulling op het scherm niet meer in geel, maar bij een foutmelding in rood en bij een succesvolle actie in groen getoond.
 
Ga naar de uitgebreide modus en kies voor “Inschrijfformulier >> formulier opmaken >> formulierveld(en) toevoegen” en vink aan welke velden moeten worden getoond en welke verplicht zijn.


NIEUW: Aanmaken en beheer verzendprofiel
Je (e-mail)adresdata kon je al in MailMolen beheren en segmenteren. Voortaan kun je ook hieruit een profiel samenstellen, waar je direct een e-mailing naar kunt versturen, zonder dat je telkens een selectie hoeft te maken in je MailMolen adresboek/dataset.

Ga voor het aanmaken van een profiel naar de “uitgebreide modus >> Inschrijversdatabase >> Bewerk/Creëer Profiel”. Maak een selectie en sla deze op onder de gewenste profielnaam. Ga voor verzending van dit profiel naar “Uitgebreide modus >> verzenden >> zend naar profiel”. MailMolen creëert dan automatisch voor verzending een virtuele maillijst van het gemaakt profiel.


NIEUW: De ROI calculator

  Wil je weten wat de Return On Investment van je e-mailingcampagne is? Vul dan bij de ROI-calculator bij de statistieken in het aantal bestellingen, je totale opbrengst, bruto marge en kosten voor deze e-mailingcampagne in en je ROI wordt direct getoond.


NIEUW: Importeer uw e-mailadressen vanuit je mailprogramma
Het toevoegen/importeren van e-mailadressen aan uw maillijst is vanaf nu ook direct mogelijk vanuit uw online e-mailaccount zoals Hotmail en Gmail (zie onderstaand overzicht).

Ga hiervoor naar de “Uitgebreide modus >> Maillijsten >> Voeg toe/Importeer >> Importeer vanuit een online e-mailaccount”. Kies een maillijst en vul de inloggegevens van uw online account in. MailMolen importeert vervolgens automatisch alle e-mail adressen uit uw adresboek.


NIEUW: Zoeken en controleren van e-mailadres bij personaliseren
Als u een e-mail heeft gepersonaliseerd, kunt u in de “Uitgebreide modus >> Verzenden >> Bekijk een voorbeeld” zien of de personalisatie correct wordt weergegeven. Het is nu ook mogelijk om hier een specifiek e-mailadres te zoeken en te controleren. 

Hiervoor is een extra veld toegevoegd. Vul hier het e-mailadres in en klik op 'Zoek'. Er wordt dan gezocht op het e-mailadres in de aangegeven maillijst.


MailMolen update
d.d. 26 mei 2009

Bij MailMolen staat de veiligheid van uw gegevens hoog in het vaandel. Met een team van experts scherpen wij de veiligheidsmaatregelen continu aan en updaten wij het programma doorlopend.

Om de veiligheid te waarborgen, hebben we per 26-05-2009 de onderstaande wijziging doorgevoerd:

Downloaden van gegevens en statistieken
Vanaf heden is het niet meer mogelijk om gegevens en statistieken direct vanuit het programma als bestand te downloaden.  Wanneer u gegevens of statistieken uit het systeem wilt exporteren volgt u de stappen zoals u dat gewend bent. Echter, in plaats van dat u de gegevens direct via een link kunt downloaden vanuit uw account, krijgt u een e-mail toegezonden waar de download link in staat. De e-mail wordt verzonden naar het hetzelfde e-mailadres als de gebruikersnaam behorende bij de account.

Wij begrijpen dat dit een extra handeling met zich meebrengt maar veiligheid gaat boven alles. Er verandert dus niet zo veel, behalve dat u de download link krijgt toegezonden via de e-mail.

Ook hebben we de afgelopen weken een aantal nieuwe functies live gezet.

Importeer een zipp-bestand met afbeeldingen
Het is vanaf nu ook mogelijk om een zipp-bestand direct te importeren in de afbeeldingen bibliotheek. U selecteert in de Uitgebreide modus >> Afbeeldingen >> Importeer en importeert uw zipp-bestand vanaf uw desktop. Het systeem pakt dan alle afbeeldingen uit en plaatst deze in de aangegeven map van de afbeeldingen bibliotheek.

Overzicht meest recente in-en uitschrijvers
Het was al mogelijk om op de startpagina van de Uitgebreide modus een beknopt overzicht te bekijken van uw laatste verzending en de laatste 5 in- en uitschrijvers. We hebben deze functie nu ook toegevoegd aan de menu button Rapporten & statistieken.

Plan een muliple list verzending
Sinds kort is het ook mogelijk om een multiple list verzending in te plannen. U vindt deze functie in de 'Uitgebreide modus >> Verzenden >> Plan een verzending. Als u maillijsten tijdelijk wilt samenvoegen voor een geplande verzending, selecteert u meerdere lijsten door middel van 'Ctrl+Click'. Het systeem voegt de lijsten dan tijdelijk samen op het moment waarop de u de verzending hebt ingepland.

Heeft u hierover vragen en/of opmerkingen, dan vernemen wij het graag!


MailMolen update
d.d. feb. 2009

Directe, volledige weergave e-mailing voortaan mogelijk
Voortaan kun je e-mailings met de afbeeldingen ingesloten versturen (embedded). Normaal worden de afbeeldingen bij opening van je e-mailing automatisch opgehaald, met uitzondering van gebruikers die de afbeelding-beveiliging aan hadden staan. Door je afbeeldingen embedded te versturen worden deze - ook bij een afbeeldingbeveiliging – direct, volledig getoond.

Verzenden van nieuwsbrieven met een bijlage
Ook het meesturen van een bijlage behoort voortaan tot de mogelijkheden. Voorheen kon je reeds door de bijlage te uploaden een hyperlink hiernaar leggen, maar nu kun je rechtstreeks een bijlage meesturen.

Werkwijze toevoegen bijlage(n)/embedden afbeeldingen
In de 'Uitgebreide Modus' kun je nu in het verzendmenu onder 'Zend naar Maillijst' nu ook voor de volgende optie kiezen “[+] Bijlage(n) toevoegen / Embedden afbeelding”. Wanneer je deze optie aanklikt, kun je een bijlage en/of afbeelding aan je e-mailing toevoegen.

Beperkingen
Houd er rekening mee dat sommige filters e-mails met bijlagen of embedded afbeeldingen tegenhouden. Dat kan van invloed zijn op het aantal e-mails dat daadwerkelijk afgeleverd en/of geopend wordt.

Statistieken
De e-mailing statistieken geven het aantal geopende e-mails weer. Een e-mail wordt als geopend gerekend als de ontvanger de afbeeldingen heeft gedownload en/of een link heeft aangeklikt in de e-mailing. De embedded afbeeldingen zullen in dit geval niet meer gedownload hoeven te worden, dus het werkelijke openingspercentage van uw verzending ligt waarschijnlijk hoger dan de statistieken tonen!

De meerkosten voor verzenden
Het toevoegen van bijlagen of embedden van afbeeldingen maakt je e-mailing zwaarder, dat vraagt meer bandbreedte en dus meer e-mailcredits per zending. Normaal kost het verzenden van één nieuwsbrief een e-mailcredit per e-mailadres. Wanneer je een bijlage toevoegt en/of afbeeldingen embed in je e-mailing, dan brengen wij per extra 100 Kilobytes [of een deel ervan] per nieuwsbrief een extra e-mailcredit in rekening.

Speciale aanbieding extra e-mailcredits
Als je gebruik wil gaan maken van deze extra functie, dan heb je meer e-mailcredits nodig dan je bij het afsluiten van het MailMolen abonnement hebt ingeschat. Vandaar dat E-mailstation jou nu extra e-mailcredits aanbiedt binnen de door jou gekozen staffel tegen de halve prijs. Begin maart volgt hierover nog een specifieke e-mailing, maar wil je van deze aanbieding direct gebruik maken en/of heb je nog vragen, bel dan gerust!

d.d. augustus 2008:
Nieuw uiterlijk MailMolen
en groot aantal nieuwe en aangepaste functies

Wat betekent dit voor u?
In ieder geval een interface met een compleet nieuw uiterlijk en een groot aantal nieuwe en verbeterde functies. Hieronder vindt u een opsomming van alle vernieuwingen en aanpassingen zoals onlangs in MailMolen zijn doorgevoerd: 

Nieuwe navigatie structuur       
We hebben het navigatie menu verbeterd door de buttons onder elkaar te zetten, aangevuld met een drop-down menu. Naast de vertrouwde buttons zijn er een aantal nieuwe navigatie (sub)buttons toegevoegd.

Basis wordt "Express modus",
gevorderden wordt "Uitgebreide modus"


De Basis modus is hernoemd naar Express modus. Dit omdat het nu mogelijk is om vanuit deze modus snel een volledige nieuwsbrief campagne op te zetten, te verzenden, en te meten. Hiervoor hebben we deze modus uitgebreid met o.a. een makkelijk op te zetten adresboek en een basis statistieken overzicht. Omdat de Express modus nu alles in zich heeft om een complete campagne te verzenden, hebben we de Gevorderde modus omgedoopt tot Uitgebreide modus. De Uitgebreide modus biedt u minimaal dezelfde mogelijkheden de Express modus maar daarnaast kunt u op veel fronten nog verder de diepte in. Flexibiliteit staat voorop.

Adresboek in Express modus
Helemaal nieuw is het voorgedefinieerde adresboek in de Express modus. Via de adresboek wizard kan er in een paar stappen een adresboek worden ingericht door keuzes te maken uit een aantal voorgedefinieerde adresboeken of een zelf samen te stellen adresboek, op basis van een aantal voorgedefinieerde velden.
In het adresboek kunnen nu ook:
  • Losse contacten, handmatig worden toegevoegd
  • Contacten worden bewerkt 
  • Contacten worden geïmporteerd
  • Contacten worden geëxporteerd
  • ATTENTIE
    Het kan voorkomen dat onderdelen nog niet 100% functioneren! Hieraan wordt momenteel hard gewerkt. Loopt u tegen nieuwe/herziene functies aan, die niet duidelijk zijn, neem dan gerust contact met ons op. Heeft u verder nog suggesties,
    laat het ons weten!

    Keuze dataset of adresboek in de uitgebreide modus 
    In de Uitgebreide modus was het al mogelijk om zelf meerdere datasets aan te maken. Hier is de mogelijkheid van voorgedefinieerde adresboeken en de wizard zoals in de Express modus aan toegevoegd. Een keuze kan worden gemaakt in inschrijvers database - Adresboek - voorkeuren. De optie van het creëren van meerdere eigen datasets blijft natuurlijk gewoon bestaan.
     
    Importeren maillijsten nu nog makkelijker 
    Het systeem herkent automatisch het te importeren bestandsformaat. Dat wil zeggen of het bijvoorbeeld een Excel of een .csv bestand betreft. Let op: het is nu ook niet meer nodig om de naam van het tabblad te specificeren. Dus gewoon bestand selecteren en uploaden! 

    'Snel' of 'stap voor stap' importeren contact gegevens 
    Voor de gevorderde gebruiker is er nu het 'Snel' importeren. Wanneer de instellingen van de dataset (zoals kolommen, maillijst, SMS lijst, etc.) bij het importeren van data bij elke import hetzelfde zijn, is het mogelijk dit als standaard in te stellen. U hoeft dan in de toekomst alleen nog maar het juiste bestand te selecteren en te importeren. Ook hebben we het 'Stap voor stap' importeren aanzienlijk eenvoudiger gemaakt. Het is niet meer noodzakelijk aan te geven wat het bestandsformaat is. Wel dient er nog te worden aangegeven welke gegevens bij welke kolom horen. 
     
    Eigen button "Inschrijfformulier"   
    Voorheen viel het opzetten van een inschrijfformulier en autoresponder mail onder de button instellingen. In de nieuwe situatie is de button voor het aanmaken van een inschrijfformulier, een zelfstandige button in het navigatie menu. Dit maakt het gebruik van deze optie makkelijker. We hebben de instellingen in het algemeen grondig onder de loep genomen en onderverdeeld in meerdere pagina's. Doelstelling is om veel gebruikte en minder gebruikte instellingen van elkaar te scheiden. 

    Inschrijfformulier wizard 
    Nieuw is de wizard om stapsgewijs een inschrijfformulier te maken die, via een automatisch gecreëerde link, gekoppeld kan worden aan de website. Een logische stap, volgend op het aanmaken van een adresboek. Ook de opmaak mogelijkheden van het inschrijfformulier zelf zijn uitgebreid. Er kan gekozen worden welke kleur, grootte en lettertype de tekst en de tekst links moeten zijn. Tevens is het eenvoudig geworden om een logo in het inschrijfformulier te importeren. Deze functie is in de wizard van de Express modus geïntegreerd en vindt u in de Uitgebreide modus onder instellen formulier. Voor het linken van een inschrijfformulier aan een website kunnen er nu, naast een tekst link en de standaard buttons, eigen buttons worden gebruikt. 
              
    Meer uitgebreide rapporten en statistieken   
    Het rapporten en statistieken overzicht in de Uitgebreide modus is weer aanzienlijk uitgebreid. Bij "bekijk per maillijst" is het nu mogelijk om eigen statistieken samen te stellen en alle mogelijke vergelijkingen te maken. Door in de statistieken te klikken op een individueel e-mailadres worden direct alle gegevens van dat adres getoond. Een druk op de knop genereert dus de totale historie van een specifiek adres.
     
    Triggers die datasets aanvullen 
    Naast de triggers die een follow-up mail sturen na een actie van een ontvanger, kan er nu ook een trigger worden ingesteld die een datum of een waarde toevoegt aan de dataset. 
     
    Microsite en RSS onder button publiceer  
    De functies voor het maken van een Microsite en creëren van een RSS feed vallen nu onder een eigen navigatie button 'Publiceer' genaamd.

    Uiteraard is uw feedback welkom en ook wanneer u ergens onduidelijkheden tegenkomt, vernemen wij het graag van u.

    Xmanager »

    « Xmanager Parse Error »

    Xmanager encountered the following error while attempting to parse the requested resource:
    « PHP Parse Error »
     
    PHP error debug
      Error: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/data/httpd/www.emailstation.nl/htdocs/index.php:419) 
      Error type/ Nr.: Warning - 2 
      File: /var/data/httpd/www.emailstation.nl/htdocs/index.php 
      Line: 404 
      Line 404 source: header($header);  
     
    Parser timing
      MySQL: 0.0152 s s(20 Requests)
      PHP: 0.0048 s s 
      Total: 0.0200 s s