De voordelen van e-mail marketing
E-mail marketing biedt vele voordelen, met name ten opzichte van traditionele direct mail. Naast relatief lage kosten is de respons goed meetbaar. Dit maakt opvolging van uw e-mailing optimaal realiseerbaar.

Relatief lage kosten per contact
In vergelijking met traditionele direct mail heeft u met e-mailings geen druk- en handelingskosten. De verzendkosten zijn, afhankelijk van het aantal ingekochte e-mail zendcredits, minimaal. Voor de online software en gebruik van de e-mail providers hardware en services betaalt u slecht een jaarlijks abonnementsbedrag inclusief e-mail zendcredits vanaf € 180,- per jaar.

Snel een actueel en herkenbare e-mailing maken en verzenden
Met een PC met internetverbinding kunt u overal en altijd inloggen op uw online e-mail markting account. Met behulp van een template maakt u snel en eenvoudig een herkenbare mailing op. Ideaal voor het inspelen op de laatste ontwikkelingen en last-minute aanbiedingen. Met één druk op de knop verstuurt u direct of roostert uw e-mailing naar uw doelgroep in op de meest ideale dag en tijd

Uitgebreide respons en lezersinformatie
Binnen twee à drie (werk)dagen weet u de respons op uw e-mailing. U weet ook precies wie uw e-mailing heeft ontvangen, geopend, welke e-mailadressen onjuist zijn en op welke hyperlinks is geklikt. Ideaal voor het opvolgen van reacties en interesses. Eventueel kan via een split-run test (gesplitste verzending van 2 of meer e-mailing varianten) uitwijzen welke uiting de hoogste respons behaalt. Via de statistieken kunt naast deze respons ook de beste dag, tijdstip en trends herleiden

Doelgroepgerichte benadering mogelijk
Op basis van de doorlink-kliks weet u precies welke e-mailadressen mogelijk geïnteresseerd zijn in een bepaald onderwerp. Deze e-mailadressen kunt u direct opslaan als aparte e-mailllijst of exporteren. Bij opvolgende e-mailings kunt u de inhoud van uw e-mailing nog beter afstemmen op uw doelgroep. Doelgroepsegmentatie stelt u in staat relevante informatie te verstrekken aan uw ontvangers, welke de loyaliteit en verkoop verhogen.

Ongekende personalisatiemogelijkheden
Een e-mailing leent zich bij uitstek voor diverse personalisatie mogelijkheden. Deze kan naast verwerking in de aanhef ook worden toegepast in het onderwerpsveld en in de mailing zelf (je/jij of u, bedrijfsnaam enz.). Natuurlijk moet u naast het e-mailadres wel over deze specifieke persoonsinformatie beschikken.

Verrijking eigen e-mail database
Verzending mag uitsluitend naar uw afnemers of geïnteresseerden die hiervoor hun toestemming hebben verleend. Binnen uw e-mail marketing account kunt u uw eigen database opzetten, data importeren en verrijken via het inschrijfformulier. Dit formulier staat standaard onder elke e-mailing en kunt u eveneens op uw website plaatsen. Geïnteresseerden kunnen zich zelf online inschrijven, uitschrijven of hun gegevens aanvullen of aanpassen (profiel wijzigen).

Interactieve mogelijkheden
Een doorklik-link genereert traffic naar uw website(pagina) of naar een landingspagina (specifieke, eenmalige websitepagina). Daarnaast is er nog een mail-to link waarmee de ontvanger direct een e-mail kan sturen naar uw organisatie, een tell-a-friend link om een e-mailing door te sturen, een poll (kleine opiniepeiling) of een e-enquête (eventueel gelinkt naar uw website). 

Natuurlijk is met e-mail marketing niet alles mogelijk. Bijvoorbeeld het ongevraagd toesturen van reclame kan uitsluitend via de traditionele direct mail. Direct mail leent zich beter voor acquisitie, omdat van de verzender geen toestemming nodig is (1), de aflevergarantie hoger is (2), de ontvanger een brief of brochure overal kan lezen (3), zodat de kans dat de ontvanger het gaat lezen groter is. Maar op alle financiële fronten verslaat e-mail marketing direct mail, waardoor kostentechnisch een e-mailing effectiever is. In dit geval is een combinatie van beide media goed denkbaar.

Xmanager »

« Xmanager Parse Error »

Xmanager encountered the following error while attempting to parse the requested resource:
« PHP Parse Error »
 
PHP error debug
  Error: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/data/httpd/www.emailstation.nl/htdocs/index.php:419) 
  Error type/ Nr.: Warning - 2 
  File: /var/data/httpd/www.emailstation.nl/htdocs/index.php 
  Line: 404 
  Line 404 source: header($header);  
 
Parser timing
  MySQL: 0.0215 s s(20 Requests)
  PHP: 0.0087 s s 
  Total: 0.0302 s s